dimecres, 4 de juny del 2008

TdE041. Rûmî: Feliç el moment...

Feliç el moment en què estarem asseguts en el palau, tu i jo, amb dues formes i dues cares, però una sola ànima, tu i jo, els colors del bosquet i les veus dels ocells conferiran la immortalitat en el moment en què entrarem en el jardí, tu i jo. Tu i jo, alliberats de nosaltres mateixos, estarem units en l'èxtasi, joiosos i sense vanes paraules, tu i jo. Els ocells del cel de brillant plomatge tindran el cor devorat d'enveja. En aquest lloc on riurem tan alegrement, tu i jo. Però la gran meravella és que tu i jo, arraulits al mateix niu, ens trobem en aquest instant l'un a l'Iraq i l'altre al Khorassan, tu i jo. Rûmî, El cant del sol, edició establerta per Eva de Vitray-Meyerovitch i Marie-Pierre Chevrier, traducció d'Esteve Serra, Palma, J. J. de Olañeta, editor, "Els petits llibres de la saviesa", 26, p. 29, 1998.

Total de visualitzacions de pàgina: