dijous, 29 de març del 2018

TdE224. Salvador Jàfer. Dos fragments retrobats

Aquests dies mentre rellegia un llibre de José Luis García Martín sobre Fernando Pessoa vaig retrobar dos fragments meus escrits probablement devers l'any 83, l'any en què vaig comprar aquest llibre. M'ha fet molt de goig recuperar-los i ací us els transcric:

Fragment 1

perquè no sé tampoc on aniré demà
besa els meus llavis freds
i aquesta pluja d'ara.



Fragment 2

EL LLOC DE LA CENDRA SEPULTADA

The Chooser and the Choosen one

Lou Reed

He trobat sepultada en un llibre sobre Pessoa, just al costat de la seua imatge benèvola, la cendra d'una cigarreta fumada qualsevol dia en què vaig interrompre'n la lectura. He fet desaparéixer la cendra.



José Luis García Martín. Fernando Pessoa. Madrid. Ediciones Júcar. Los Poetas 48-49.1983.

Total de visualitzacions de pàgina: